Nanny - Presentation

Hejsan! Jag heter Nanny Henriksson och är 12 år. Jag bor i en by en bit från Alfta med min pappa och mamma bor i Alfta i en lägenhet, där har jag två syskon Beatrice 18år och Sebastian 17år. På fritiden är jag med kompisar,går i skolan och rider. 

Jag har en häst som heter Ricki Crown och jag rider han så ofta jag kan, som då blir ungefär 3-4 gånger i veckan. pga. att jag bor hos mamma oxå. 
Här hemma går ricki i en stor hage med mycket mat och vatten, tak över huvudet och täcke när det behövs.
Vi rider oftast i skogen eller på en åker som pappa äger. Där tränar vi hoppning och blaa. dressyr.

På sommaren får Ricki gå med 5-10 hästar i en stor grön hage fullt med gräs. 


Ni får följa våran blogg och läsa så förstår ni nog mr vem jag är! :)



Ricki är på bushumör i hagen!

Jag och ricki är skogsmullar! :D
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0