Nanny - hemma = uppdatering

Hejsan. är sjukt trött efter en dag i Gävle med finaste Ewa-lena... och Billy,Dennis,Anette,Mamma och Lillemor.
Fast vi gick ju inte med dom någonting.

Var på hööks ett litet tag för eftersom jag redan visste vad jag skulle ha, så gick det bara på en timme eller något!

tänkte ladda upp bilder på de jag köpte. så får ni se.
Blev inte så mycket handling för min del, men vi hade kul iallafall.










Sen köpte jag ett par fake converse. Men Ewe ville att vi skulle ha lika så ja, jag köpte väl ett par för hennes skull dåå ;)



det var allt jag köpte, men jag känner att jag behöver spara lite pengar. att sätta in så jag kan ta ut när jag behöver.



Imorgon ska jag till travbanan och köra Svea och ev. hjälpa 2-3 ungar med att sela hästarna, som dom ska köra.

Sen ska jag väl hem och ladda för skolan på Måndag. På måndag ska jag rida Ricki och prova Schabraket och Chapsen!

vi hörs senare kke, nu ska jag kika film med mamsen!



pusshej
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0