Nanny - 10 saker

tio saker jag tycker om - 

rida

fotboll

hoppa

dressyr

shoppa

fota

prata

ricki

blogga

data


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Lite random bara.

imorgon ska jag hinna med en hel del. jag måste vakna runt halv 8 för att ta ut ricki sen kan jag sova en stund igen. Men sen ska jag fixa banan vi ska hoppa imorgon. så att jag slipper göra det när jag ska rida sen. 

Tror att de blir hoppning ca en halvtimme sen kör vi bara en rejäl avspringning på åkern med ricki. 

detta ska jag oxå hinna med imorgon 

  • Häva ner hö i luckan till stallet
  • Sopa stallgången
  • Ta bort allt jag inte ska ha från stallet
  • tvätta alla 6 regntäckena
Sen ska jag åka bästaste Ewe [Min bästa vän]

Så ser väl dagen ut för mig imorgon. 
hoppas att jag hittar någon som kan fota imorgon så ni får se lite bilder!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0