Hanna - ridit

Red Glossy idag, golden fick vila, och båda kommer få vila imorn pga friidrottsträning!
idag testade jag knapparna lite med att rida många olika vägar. serpentiner, skänkelvikningar osv!
Gick faktiskt bra tycker jag nu när jag känner mej mer o mer säker på henne, och jag är inte lika höjdrädd längre på henne ;)
högergaloppen sitter riktigt bra nu faktiskt! men eftersom förra ägaren hade en medryttare på glossan som förstörde hennes vänstergalopp så måste vi stärka upp den lite mer! Sen så har hon väldigt lätt att hamna bakom lod, men då är det bara liksom att höja händerna och lyfta upp huvudet då hon inte har muskler nog att göra det själv än! Men det blir bättre i bättre för varje dag som går!
så nu vet ni ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0