Alva Ohlström - Presentation

Hejsan bloggläsare! Här är en liten presentation av mig Alva. Den är väldigt kortfattad för ni kommer få höra mer om mig i inläggen snart!

Jag heter Alva Ohlström. Jag är född 5/1-98 alltså är jag 14 år. I mer än halva mitt liv har jag hållit på med hästar och ridning och det är en sport jag brinner för. Jag känner att när jag inte varit hos hästarna under en längre tid så saknas något i mitt liv, jag känner mig tom. Utöver det går jag på gymnastik två dagar i veckan och är med vänner.

Den 2/3-10 började jag rida Leiknir. Mer om honom kan ni läsa i ett annat inlägg. Han är iallafall Islandshäst. Under dessa två åren som jag ridit honom har jag lärt mig massor! Kan hästen utan och innan till. Vet hur han vill ha det och hur man ska göra för att vinna över honom. Ibland rider jag även en annan islandshäst, han heter Undri. Oftast är det min syster som rider honom, så honom får ni bara höra om lite ibland.

Jag går sista terminen i 7:an på en skola som heter Ljungbyhedsskolan. Den ligger kanske 10 minuter med bil från där jag bor. Jag har massor med underbara vänner i min omgivning, som alltid finns för mig.♥ Utan er skulle jag inte vara något..

Ja, vad mer ska man vilja veta? Jag är inte så lång, 162,5 cm bara & sen är jag väldigt konstig, jag gör alltud konstiga miner på alla bilder alla tar på mig, haha så finns inte så måånga bra bilder på mig..

Här får ni en bild på mig iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0