Alva - Dagen

Hej på er!

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att varit i skolan och cyklat till byn. Imorgon i skolan ska vi cykla så behövde ha min cykel där och jag är inte direkt någon morgon människa så jag orkar inte cykla en halvtimma på morgonen.. ;$

Har absolut ingenting intressant och berätta mer än att jag är väldigt less på bloggandet för stunden.. Tröttnat helt, ska ta ett snack med de andra på bloggen och se om jag kan ta lite paus på en/två veckor och kanske bara skriva ett inlägg då och då under de veckorna om jag varit med om något roligt, för att sedan komma tillbaka igen och vara på topp!

Känner att det kanske är bättre att göra så istället för att ni ska få en massa sånna här tråkiga små inlägg från mig hela tiden..

Värt att tänka på!

Ha det så bra, vi hörs inom snarast!

Hästen som äger mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Tova

fin blogg:)

2012-05-01 @ 20:08:12
URL: http://tovaoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0